تمجید seo و یکسری نکته در رابطه سئو
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سايت

تمجید seo و یکسری نکته در رابطه سئو
در صورتی چه به لحاظ نمی رسد تاکید بر اهمیت بهینه سازی چندان ضروری باشد،‌ ولی بد وجود ندارد مروری به برخی آمارهای منتشر گردیده در رابطه موتورهای کاوش داشته باشیم‌.

طبیعی میباشد که با اعتنا به طرز اجرای تحقیق، آمار و ارقام ارائه گردیده بوسیله منابع متفاوت، می توانند گوناگون باشند؛ بدین ترتیب شاید بهتر باشد به جای تمرکز بر مقدار ظریف اعداد، اضافه به مقیاس و اهمیت نسبی آن‌ها دقت کنیم:

مردم دنیا روزمره در میان ۶ تا ۷ میلیارد توشه از موتورهای کاوش استعمال میکنند (مرجع).

هفتاد تا هشتاد درصد جستجوگران، به لینک و پیوند‌هایی که به طور تبلیغ (با پرداخت پول) به وسیله موتورهای کاوش از گزاره گوگل، اکران داده می شوند، نگاه نمی کنند.

هر کس از روش کلیک کردن روی پیوند در موتور کاوش وارد فضای آنلاین شما میگردد، در مقایسه با هر کس شما برای بازاریابی به سراغ وی رفته‌اید، برای تبدیل شدن به یک مشتری هزینه‌ی کمتری خواهد داشت.

کاوش بر روی تلفن همراه طی سال‌های اخیر همواره روندی رو به بالا داشته و از سال ۲۰۱۵ به بعد از آن، سرچ تلفن همراه از سرچ دسکتاپ بیش تر شده‌است. همینطور فعلا، سهم دسکتاپ فی مابین ابزارهای اتصال به وب در سطح عالم کمتر از ۵۰ درصد میباشد (مبداء).

 

[ مطالعه طولانی تر: اهمیت seo – چرا بهینه سازی مهم میباشد؟ ]

اکنون کدام موتورهای کاوش بیش تر استعمال میگردند؟
معدود نیستند افرادی که موتور کاوش و گوگل را تحت عنوان کلمه‌های هم معنی به عمل میبرند.

ولی به آسانی هم نمی‌قدرت از این عمل خلل گرفت؛ زیرا حتی Google کردن هم تحت عنوان یک فعل در گویش انگلیسی پذیرفته شده‌است.

با این حالا شاید مطلوب باشد به دو گزارش که بوسیله وبسایت دارای اعتبار Search Engine Land منتشر گردیده اشاره کنیم تا در خاطرمان بماند که فقط هنرپیشه صنعت کاوش، موتور جستجوی گوگل وجود ندارد:

 

آنچه در جواب به‌این سوال معین می شود، اضافه نشان‌دهنده‌ی درایت یوزرها از برندها میباشد.

به عبارتی‌طور که میبینید موتورهای جستجوی Google و Yahoo و Bing برای یوزرها اضافه از دیگر موتورهای کاوش شناخته گردیده میباشند.

در پرسش دیگری از یوزرها مراد گردیده موتور جستجوی اصلی آیتم به کار گیری خویش را اعلام نمایند:

 

به عبارتی‌طور که میبینید در اینجا، گوگل با بقیه موتورهای کاوش مسافت‌ی معناداری داراست و به همین علت، شاید هنوز هم – تا هنگامی که تغییری بدون شوخی در سهم بازار موتورهای کاوش به وجود نیامده – می بایست بپذیریم که استعمال از موتور کاوش و گوگل تحت عنوان تعبیرهای مترادف و هم معنی چندان خطا وجود ندارد.

نقش seo در ارتقا کیفیت محتوا در سال‌های اخیر
در قبل ضعف‌هایی که در الگوریتم‌های موتورهای کاوش وجود داشت سبب ساز گردیده بود یک تعبیروتفسیر دربین تولیدکنندگان محتوا رایج شود. آن ها می‌گفتند:

شما دو طرز برای تایپ کردن در فضای اینترنت دارید.

می توانید برای یوزرها و بازدیدکنندگان تارنما خویش بنویسید و میتوانید برای موتورهای کاوش بنویسید.

تایپ کردن برای موتورهای کاوش به معنای تهیه متن‌های بی‌معنا، تزریق بی‌خواص لغت ها کلیدی در متن ها، ارائه‌ی لینک و پیوند‌های سوای کاربرد، وادار کردن یوزرها به کلیک و کارهایی از این دست بود.

تایپ کردن برای یوزرها، در حالتی که چه رضایت بازدیدکنندگان را تأمین میکرد، ولی الزاماً به جايگاه‌ی بهتر در موتورهای کاوش منتهی نمی شد.

خوش‌بختانه طی سال‌های اخیر، با بهبود الگوریتم‌های موتورهای کاوش و بسط علم هوش تصنعی و نظارت متن، منجر شده‌است که چنین مواقعی کمتر و معدود‌رنگ‌خیس شوند.

یه خرده باز‌نگری شما‌را متقاعد خواهد ایجاد که رعایت اصول بهینه سازی و استانداردهای مد لحاظ موتورهای کاوش، می تواند همزمان با بهبود seo وب سایت، رضایت خوا‌نندگان و یوزرها شما‌را نیز ارتقا دهد.

همینطور، همت برای ارتقاء رضایت یوزرها، معمولاً به ارتقای سکو شما در موتورهای کاوش نیز امداد خواهد کرد.

به همین علت، خلاف سال‌های پیشین که موتورهای کاوش را مسبب کاهش کیفیت ایجاد محتوا در فضای اینترنت می‌دانستند، امروز چنین توصیفی بسیار کمتر شنیده میگردد و به فعالیت می‌رود.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: